Велики број прегледа на најпознатијој музичкој платформи Јутјуба гарантује популарност и хит, па се самим тим наши певачи у два клика опредељују на куповину прегледа. Зашто?
Као што смо навели, са што већим бројем прегледа на платформи власници клубова сматрају да је тај певач са милионским прегледима способан и успешан да испуни капацитет и очекивања самог гостовања. Ако је успео да има десет милиона прегледа зашто не би успео и да попуни сва места у дискотеци?
Одмах по изласку песме и спота, менаџери неких певача организују тим људи који ће се бавити промоцијом новог музичког пројекта и исти дан када се изда нумера креће се са куповином прегледа. Јутјубу је потребно више од 72 сата да обрачуна све прегледе и прикаже их на платформи, а како би песма у што краћем року имала што већи број прегледа одлучују се за куповину истог дана.
Јутјуб алгоритам ће препоручивати песме које имају много прегледа и лајкова другим корисницима и на тај начин долазе до веће публике. Све се одвија у пар кликова, уђу на сајт и означе буџет који су одвојили за тај сингл, уплате новац и прегледи почињу да долазе. Према званичним сајтовима, цена за милион прегледа износи око 2.800 долара.
Постоје фирме у многољудним земљама, као у Индији, Пакистану, Индонезији и другим, у којима је запослено стотине људи са хиљадама компјутера који су умрежени и пакују број прегледа. Сви сајтови преко којих се врши куповина потичу управо из тих компанија.
Познати јутјубер Дон Петар, као неко ко се бави и разуме у најновији систем технологије, истакао је своје мишљење о куповини прегледа за клипове.
– Нажалост у Србији, људи увек иду линијом мањег отпора па мисле да ће купљеним прегледима направити хит, али се реалност одвија у полупразним клубовима у којима наступају. Појам куповине прегледа и лајкова је одавно познат код нас. Најлегендарнији певачи имају пар милиона прегледа са највећим хитовима већ деценијама, а онда неко избаци комерцијалу и има тридесет милиона за три дана, смешно и жалосно. Комплекси ће их масакрирати – рекао је он.
Извор: nova.rs